loading...
علی دانلود
علي بازدید : 331 چهارشنبه 17 شهریور 1389 نظرات (3)

امروزه با پیشرفت نرم افزار های مرورگر کمتر کسی از مرورگر اصلی ویندوز Internet Explorer استفاده می کند. زیرا مرورگر های جدید دارای امکانات بسیار زیادی از قبیل سرعت بالا ، امنیت بیشتر و ... هستند که همین عوامل سبب شده تا استفاده از IE کمتر شود. در حال حاضر سه مرورگر در جهان هستند که به نسبت سایر مرورگرها از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردارند این سه مرورگر به ترتیب موزیلا فایرفاکس ، اپرا و گوگل کروم هستند که در این میان فایرفاکس از محبوبیت بیشتری نسبت به دو مروگر اپرا و کروم برخوردار است. در واقع ملاک اصلی کاربران برای انتخاب مرورگر سرعت آن در هنگام باز کردن صفحات اینترنتی می باشد که هرچه این سرعت بالاتر باشد مصلمآ کاربر علاقه ی بیشتری نسبت به آن مرورگر خواهد داشت. به جرات می توان گفت اکثر کاربران اینترنتی در سر تا سر جهان و به خصوص در ایران که سرعت اینترنت به نسبت سایر کشور ها خیلی پایین می باشد فایرفاکس را به عنوان مروگر اصلی خود در هنگام استفاده از اینترنت انتخاب می کنند البته دلیل این انتخاب تنها سرعت بسیار بالای آن در هنگام لود صفحات نبوده بلکه امنیت فوق العاده و داشتن محیط ساده و کاربردی از دیگر ملاک های کاربران در انتخاب این مرورگر می باشد. امروز در علي دانلود جدید ترین نسخه این مرورگر بسیار قوی را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید از سرعت بسیار بالا و امنیت فوق العاده آن در هنگام  لود صفحات اینترنتی استفاده کنید. در این نسخه جدید همانند قدیم نقاظ ضعف نرم افزار برطرف گردیده و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری مانند: سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها
، افزایش امنیت و ... به چشم می خورد. 

 

علي بازدید : 381 دوشنبه 15 شهریور 1389 نظرات (0)

همه ما بر روی رایانه خود نرم افزارهای مختلفی را نصب می کنیم تا برای انجام امور خاصی از آنها استفاده کنیم. اما تصور کنید نرم افزاری را یافته اید که بهتر از نرم افزاری که هم اکنون از آن استفاده می کنید کاری را که می خواهید انجام می دهد ، کار شما با یک نرم افزار به پایان رسیده و به طور کلی دلیلی مبنی بر اینکه نرم افزار مربوط روی رایانه شما باقی بماند وجود ندارد و می خواهید آن را از حذف کنید. در این حالت شما اقدام به اجرای فایل Uninstall خود نرم افزار می نمایید و یا آن را از بخش مربوط در کنترل پنل ویندوز حذف می نمایید. اما اگر این راه کارها مؤثر واقع نشد چه خواهید کرد؟ بسیاری از نرم افزارها حتی پس از پاک شدن از رایانه ، همچنان فایل هایی را بر روی سیستم شما به هردلیلی باقی می گذارند.Final Uninstallerنام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید اطمینان پیدا کنید که نرم افزاری که قصد حذف کردن آن را دارید ، به طور کامل از رایانه شما پاک شده و کوچکترین اثری از آن باقی نمانده است. همچنین این نرم افزار با پاک سازی رجیستری ویندوز ، سرعت سیستم را بهبود بخشیده و رجیستری را از هرگونه اطلاعات غیرکاربردی و بجا مانده از نرم افزارهای حذف شده پاک خواهد کرد. این نرم افزار را می توانید هم اکنون به صورت رایگان از سایت علی دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


علي بازدید : 570 شنبه 06 شهریور 1389 نظرات (0)

صدای مرتضی احمدی رو تو قصه زیبای علیمردان خان رو همه ما كه بچه های دهه 50 هستیم خوب یادمونه ...

داستان قدیمی و معروف

علی مردان خان

داشت عباسقلی خان پسری
پسر بی ادب و بی هنری
اسم او بود علیمردان خان
اهل منزل زدستش به امان
 و ...

علي بازدید : 318 یکشنبه 24 مرداد 1389 نظرات (1)

شما کاربران محترم در این قسمت شاهدمجموعه نورانی چهل حدیث روزه هستید. این مجموعه شامل احادیثی از ائمه اطهار در موضوع روزه می باشد که بصورت کتاب الکترونیکی در اختیار شما قرار گرفته است. این احادیث به صورت دسته بندی و مرتب و همراه با منبع بصورت جداگانه بوده که هم اینک از علی دانلود قابل دریافت است. خواندن این مجموعه احادیث که هر کدام در چند خط و بسیار کوتاه می باشند را به تمامی شما دوستان توصیه می کنیم.

علي بازدید : 1086 دوشنبه 18 مرداد 1389 نظرات (0)

حتمآ اکثر شما فیلم معروف آواتار را دیده اید. همانطور که می دانید این فیلم یکی از پر فروش ترین فیلم های سینمایی به شمار میرود. امروز در سایت علی دانلود تم بسیار زیبای این فیلم معروف را برایتان آماده کرده ایم. این تم مخصوص ویندوز سون ساخته شده و قابل نصب بر روی این ویندوز می باشد. با نصب این تم تغییراتی در سطح ویندوز ایجاد می گردد که این تغییرات باعث زیبایی محیط های مختلف آن خواهد شد. آیکون ها ، تصویر پس زمینه ، نشانگر موس ، منوها، صدا ها و سایر اجزای ویندوز قسمت هایی هستند که این تم تغییراتی را بر روی آنها جهت زیبایی بیشتر ایجاد می نماید.
جهت دریافت این تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


علي بازدید : 293 دوشنبه 18 مرداد 1389 نظرات (1)

کم کم به ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن نزدیک می شویم و بسیاری از افراد خود را آماده استقبال از این ماه کرده اند. در این قسمت دعاى پيامبر (صل الله علیه و آله) هنگام رويت هلال رمضان را در قالب یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF از سایت علی دانلود در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم. مطالعه ی این کتاب کوتاه را به شما عزیزان توصیه می کنیم.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
براي بهتر شدن وبلاگ نظرات خودرا بزارين ممنون (علی)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 172
  • بازدید کلی : 31,130
  • کدهای اختصاصی
    ..............................................................................................